2007-03-27

Saker som hittills hållits hemliga (för mänsklighetens bästa)

Anna Röd har utmanat mig att skriva sex konstiga saker om mig själv. Var ska jag börja?
  1. Jag har flera gånger upplevt eller fått höra från andra att jag har karaktärsdrag som påminner om Aspergers syndrom.
    Har dock aldrig blivit diagnosticerad.

  2. Jag har vid olika tillfällen träffat trettiotalet personer i verkligheten som jag lärt känna över nätet.
    Med minst sagt blandade resultat, om än inga som inneburit risk för fysiska men.

  3. Jag läser alldeles för lite böcker.
    Att jag inte mäktar med mer än en handfull om året gör mig i stort sett till rent pseudointellektuell.

  4. Jag är och har så gott som alltid varit fixerad vid att göra allting på mitt eget sätt.
    Och med allting menar jag verkligen allting (som t.ex. att åka rullor från Malmö till Lund för en tenta och annat som inte fick plats på listan). Vilket den här bloggen kan ses som ett bevis på.

  5. Jag har väldigt blandad humor.
    Två år i en gymnasieklass där hälften av samtalen i min umgängeskrets handlade om analsex kan ha bidragit till det.

  6. Jag planerade in i det sista en resa till Irland för att se årets upplaga av hockey-VM:s division III avgöras på plats.
    Får dock nöja mig med att följa webbsändningarna därifrån.

Jag får väl i min tur ta och utmana Malin, Mandy, Mette, Sam och Sanna, som av en alfabetisk tillfällighet råkar stå i precis samma ordning i min länklista på vänstra sidan. Särskilt de två sistnämnda anser jag närmast har en skyldighet att anta denna utmaning.

1 kommentar:

Mandy Juno sa...

Så nu antog jag utmaningen! Tack för en härlig vårdagspromenad.