2007-06-30

Socker-Nisses Greatest Hits

När jag i en konversation med min skolkamrat och före detta cofadder började berätta om några av de spännande människor jag har lärt känna på senare tid, inflikade han snabbt att jag faktiskt också själv borde betraktas som en tämligen spännande människa, med tanke på allt jag ställt till med genom åren. För att ha något att publicera på bloggen idag bad jag honom att sammanställa denna topplista:

  1. K.B. Facts

  2. Teknologslampanukulele

  3. Matematisk motbevisning av heteronormen

  4. "I ♥ THN"-knapp

  5. Att försöka övertyga två unga kvinnor om att jag är nykter genom att springa mot dem och något sluddrande skrika "Jag är FAN inte full!"
Så okej, jag antar att jag är ganska spännande.

3 kommentarer:

Anders Wallner sa...

Jag håller med din skolkamrat, skulle tippa att det snarare är att människor som lärt känna en spännande Socker-Nisse.

Jag har fått lite Futurama-cravings för övrigt.

Nisse sa...

Tja, kanske lite av varje. Eller så är det vad som har uppstått i mötena mellan oss som är det mest spännande. Hur som helst är det verkligen glädjande att ni tycker så.

Och jag är gärna med om fler Futuramakvällar!

Johanna Öfverbeck sa...

Sa någon futurama? Jag är med.