2007-01-31

Mindervärdeskomplex

Efter att ha snubblat över några betydligt mer välbesökta bloggar som också tycks vara författade av obetydliga människor så är det lätt att få för mig att jag misströstar över detta. De får tjugo kommentarer på varje inlägg, tänker jag, alltså måste de vara mer intressanta personer. De skriver flera inlägg om dagen, tänker jag, alltså måste de ha mycket mer att säga.

Men för tusan, läser man vad jag presenterar mig som så blir det ganska uppenbart att det inte är meningen att någon ska vilja läsa min blogg. Det är knappt meningen att jag ska ha vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

hey, don't say that! jag läser din blogg, fast att jag kanske inte kommenterar särskilt ofta. borde jag kanske göra det?
Jag har inte heller många vänner, som du vet, men du är en av dem i alla fall. det är du så länge som möjligt. för alltid, om du så vill. bara så att du vet det! ;)
{btw, var är mina ord i listan bredvid?}